Daha önce paylaşmıştım bazı arkadaşlar sonucu paylaşmami istemişlerdi kızım 9 ay 29 günlük desteksiz oturamıyordu ve göz kırpması vardı 3 tane çocuk doktoruna gittim sonra nöroloji ve göz doktoruna mr çekildi tabi öncesinde kan tahlilleri falan yapıldı 2 tane doktor herşeyi normal dedi sonra testleri babam başka bi şehirde özel hastahanede çalışıyor ona gönderdim çocuk doktoruna gösterdi ve ciddi demir eksikliği olduğunu ve normalde kullandığımin 2 katı kullanmamı ve kıyma yedirmemi söyledi ve başka bir kan ilacı önerdi kullanmaya başladım ve daha fazla desteksiz oturmaya ve hareketlenmeye canlanmaya başladı.diş çıkardığı için iştahı da yoktu ve iştahı da açıldı mr çekildi temiz çıktı göz doktorunda alerjik bi durum olmuş krem verdi gözle göz kapağı arasına.cok şükür herşey normale döndü. Ama asıl mesele şu demir vitamini o kadar önemli ki araştırma hastahanesinde bana normal dediler özel bi hastahaneye götürdüm demir vitaminine devam edin kıyma yedirin haftada bir köfte büyüklüğünde dediler.babama göndermeseydim testleri bilmiycektim. Ve gerçekten bütün meselenin demir eksikliği olduğunu düşünüyorum çünkü bebeğim kendine geldi şu an.cok hareketliyken durgunlaşirsa bebeginiz mutlaka tahlillerini ihmal etmeyin derim. Göz kırpması ve oturmaması birleşince o kadar korktum ki ama çok şükür herşey yolunda ❤