Merhaba anneler doğum yardımı varya hani şu 1. Çocuk 300 2.Çocuk 400 olan onun için başvuru yapmamız gerekiyor mu? (Ben çalışmıyorum eşim sigortalı.) Başvuru yaptıysanız nereye yapmamız gerekiyor. Eşim izin alıp gidemez benim gidip başvurmam gerekecek benim başvurum kabul edilir mi? Bilgisi olanlar yardım lütfen. Birde süt parası için bilgilendirirseniz sevinirim.