Apargiller Kızlar 2 ay aşısı sonrasi dışarı çıkmak da herhangi bir sakınca var mı? Yoksa mikrop kapma gibi bir ihtimali var mi? Sağlık ocagina sormayı unuttum da.
Albertosss Apargiller sakıncası yokta banyo yaptırmıycan 3 gün ateşini kontrol et o kadar geçmiş olsun ben de geçen hafta yaptırdım biraz huzursuz oluyorlar
Mel-sin Dışarıya çıkarabilirsin canm. Sadece 3 gün boyunca banyo yok. Dışardan mikrop kalmaz çocuklar. Gripten ya da evdeki havasız ortamdan mikrop kaparlar. Oksijen bol dışarda iyi gelir. 😊