Kuzum daha yeni 20 lik dişimi çektirdim bir hafta önce antibiyotik verdi kullanmak zorundasın dedi kullandım günde iki defa akşam 7 de kızımı yatırıyordum 3 -4 saat sonra emziriyordum sabah ki hapıda gece üç te içiyordum dün iğne vurdu çekti 2 saat emzirme dedi anlayacağın antibiyotik kullanırken 3-4 saat iğne vurulunca 2 saat saatlere uymazsan bebekte ishal karın ağrısı oluyormuş