1Dost tek farkı bebiş daha çok hareket ediyor yeri dar olduğu için daha çok anlıyorsun hatta dışarıdan izliyorsun hareketlerini hıçkırık tutuyor mesela tekme atıyormuş gibi görünüyor ama 2-3 saniyede bir attığını gördüğün için hıçkırık olduğunu anlıyorsun tekmeler dönmeler falan öyle güzel ki 😍 bide daha çok ağırlaşıyorsun artık ben 90lara çıktım Doğuma 107 kilo ile girdim ama maşallahım vardı 9.ayda ağırlaştıgımı hissettim 😂