zeyzey77 Kızlar iki doğumum da erken oldu. İlki 34+5 ikincisi 30+0. Üçüncü bebeği düşünmüyoruz ama ileri de ne olacağı belli olmaz . Acaba üçüncü bebek olsa o da erken doğum olur mu ? Ya da iki doğumu erken olup üçüncü zamanında olan var mı?
ZumrAsel zeyzey77 benim kizim da 35 haftalık doğdu, bende düşünüyorum ikinci olsa oda mi erken olur diye.. ikinci bebeği istemiyoruz tabii de, aklıma geliyor. Demekki olabiliyormuş, Allah bilir tâbi belki de 9 ayı tamamlar.
cekoslavakporseleni zeyzey77 aslında bu erken doğum yapmanızın sebebine bağlı, rahim ağzı kısalığından mı? Sancıların erken başlamasından mı, su gelmesinden mi, preaklemsiden mi? Gibi gibi. Neden erken doğum yaptınız?
melikeeomeer zeyzey77 ben 37 haftalık doğmuşum ortancı kardeşim de 37 en küçük kardeşim 34 haftalık doğdu
Alyamom3450 ZumrAsel olmaz devamlı doktora gittik doğum geçikme iğnesi vurdular ilki 35+5 te yatış 36+ 0 doğum ikincisi ise 34 iken ufak karın agrılarım vardı hemen gittim iğne vurdular yattım iş yapmadım hiç 38+2 de geldi
zeyzey77 ZumrAsel Benim ikisi de erken doğum oldu. İkincisinin bu kadar erken olmasını bekliyorduk ilk zamanlar düşük riski filan vardı ama son zamanlar herşey yolunda gidiyordu sürekli yatıyordum. Yattığım yerde suyu geldi
zeyzey77 Alyamom3450 Maşallah ne güzel sancı olsa durdurulur ama benim suyu geldiği için yapacak bir şey kalmıyor
melikeeomeer zeyzey77 zaten erken diye saymadım ki örnek verdim biz normal olarak en ufağımız 34 haftalık olarak geldi demek istedim 😊 yani Allah bilir erken doğup doğmayacağını
26262626 zeyzey77 birden mi geldi canım. Bende 35 de doğum yaptım. Bi gittik suyum bitmiş kalbi yavaşlamış. Ama benim birden gelmedi ben akıntı sanmıştım
cekoslavakporseleni zeyzey77 su konusu önemli. Çünkü benim de tüm hamileliğim yatarak ve riskli geçti. Çok korkuyordum, doktorumun dediği suyun gelmediği sürece hiç merak etme ne yapar eder doğumu durdururum. Doktoruma da güvenirim 18.haftada başlayan kasılmalar ve erken doğum riski ile 37+5te doğum yaptım. Suyun neden geliyor araştırılması lazım. Benim bildiğim enfeksiyon varsa rahim içinde keseyi deliyormuş.
zeyzey77 melikeeomeer İlk doğum erken olunca diğer doğumlarda da risk artıyor ve iki doğumum da erken oldu . Tabi ki Allah bilir ama genel anlamda ilk doğumun erken olması riski arttırır
zeyzey77 cekoslavakporseleni Maşallah ne güzel. Bende enfeksiyon filanda yoktu suyu geldim. Zaten en başından beri riskli bir gebelikti düşük riski filan vardı. İki sefer hastanede yattım. Son zamanlarda sorun yoktu yine dikkat edip yatıyordum ama suyu geldi
Hld61 zeyzey77 aynı soruyu bende düşünüyorum valla benim oğlum 35 haftalık ,kızım 28 haftalık doğdu üstelik hiçbir sebep sıkıntım yoktu .Ayrıca büyük ablamın üç çocuğu var üçüde erkek doğdu biri 35 biri 34 en küçüğü 33 haftalık doğdu .Şaka gibi ama böyle doğdular ve hepsi normal Doğum
zeyzey77 Hld61 Benim normal doğum olmadı canım . İkisinde de suyu geldi sancı ve açılma artmadı.. ikincisi de suyu geldi doktor ne kadar dursa kâr dedi. Ciğer geliştirici başladılar. Bir de suyu geldiği için enfeksiyon olmasın diye antibiyotik başladılar. 3 günde hiç sancı olmadı bebek sikintiya girdi kalp atışı değişti nst sıkıntılı çıkmaya başladı karnım sertleşti kasılmaya başladı. Gece 12 de sezeryana alındım