Denes
isterseniz bir doktorla görüşün. Biz 5 buçuk aylıkken yaptırdık, daha 12 gün oluyor hatta. Bir sorun olmadı, ama doktor kelke daha önce getirseydiniz dedi çünkü artık yabancı ayırt ettiği için huzursuz oluyormuş ameliyathanede. Bir de dönmeye başladığı ve kıpır kıpır olduğundan altını alırken zor oldu biraz. Bir arkadaşım 2 aylıkken yaptırdı çok rahat etti. Zaten 6 aydan sonra genel anesteziyle yapılıyormuş, iyi olmaz bence minicik vücuduna 🤷🏼♀️