Mirac29 Ocakannesii benim Ogluşum da öyle çok hareketli 11 aylık ayan ikinci düşünemiyorum 🤦🏻♀️ Aslın da araları pek açılsın da istemiyorum
SolinNasannesi5- Hemsireanne-_ çok yanlış düşünüyorsunuz doktorlar ve benim kendi yakın çevrem beraber büyürler rahat ederizzatrn yatamıyoruz deyip yaptılar yalnız o kadar sağlıksız bireyler ki bence bir evladın bizim rahat beraber büyüsünlerine kalmamalı saygım var evet ama bir birey kendi başına birşeyleri yapmaya başlamadıkça ondan küçük bir haraketi bile çalmak bana çok bencilce geliyor onlar bize emanet ilerdeki sağlıklı birer biraz olması bize ait.
Hemsireanne-_ SolinNasannesi5- sağlıklı ve mutlu anne baba mutlu cocuktur benim görüşüm anne baba bir zaman sonra rahat olursa en azından cocuklarınada faydalı olur diye düşünüyorum kalabalık aile seviyorum sizin dedigniz mantıkta olursak max 2 cocuk yapılır sanırım oda 40 a kadar işte :) çünkü bir çocuk tek kardeş olarak tüm bakımları kendi yapablir zamana gelmesi demek en az 7 sene demektir
Blackcloud Hilosum Aslında yaş birazda bahane canım zaten, eşim çocuk istediği için birazda böyle söylüyor yani.😂😊
Hilosum Blackcloud benimkilerin arasında 19 ay var. Küçük iki aylık, büyükle pek ilgilenemiyorum, ilgisiz kalıyor çok üzülüyorum. En az iki buçuk yaş olsaydı keşke aralarında. Sizinki de daha küçük. Yine de Siz bilirsiniz en doğrusunu çocuklarınız için ♥️
Blackcloud Nida_nur4448 Hayırlısı olsun diyoruz tabiki illa olsun diye tutturmadık, Rabbim ne zaman uygun görürse o zaman versin inşAllah şu an düşünüyoruz sadece.🥰
Benbilmemanam Blackcloud valla ben 2. Bebege tovbeliyim anam 😅 allahimin gucune gitmesin ama ceseret edemiyorum. Allahim hayırlısıyla zamaninda size ve isteyenlere nasip etsin