Hemsireanne-_ çok yanlış düşünüyorsunuz doktorlar ve benim kendi yakın çevrem beraber büyürler rahat ederizzatrn yatamıyoruz deyip yaptılar yalnız o kadar sağlıksız bireyler ki bence bir evladın bizim rahat beraber büyüsünlerine kalmamalı saygım var evet ama bir birey kendi başına birşeyleri yapmaya başlamadıkça ondan küçük bir haraketi bile çalmak bana çok bencilce geliyor onlar bize emanet ilerdeki sağlıklı birer biraz olması bize ait.