Mastit olmuştum 2 kutu antibiyotik kullandım sonrasında batma hissi kaldığını söylemiştim doktor önemli değil dedi . Her emzirmeden sonra oluyor emzirmezsem sorun yok . Ama beni çok rahatsız ediyor kıyafet değse kötü oluyor ucunda iğne batar gibi oluyor . Sizde böyle bişe oldu mu yada bir öneriniz ? . Çocuk doktoruna sordum çocuğun ağzından kaynaklı olabilir mi diye bunun için sprey yada damla verildiğini söyledim . İlk aylar için veriliyor dedi şimdi size olmaz dedi 16 aylık bu arada .