bukaga Kızlar selamm, sezryen sonrası 11. Gunum dikişin ğstünde potluk frkettim şiş gbi başına gelen oldu mu?
38eg bukaga 1.5 yıl oldu hala az da olsa bi potluk var zamanla azalıyor ama tamamen geçer mi bilmiyorum
gmz1991 egeninanns merhaba o şişlik geçti mi acaba bende de var da merak ettim 3.5 ay oldu doğum yapalı
zeyzey77 bukaga Yok canım geçer. Benim ilk sezeryanda da öyleydi sonra zamanla belli bile olmuyordu çok dikkatli bakınca belli oluyordu
zeyzey77 bukaga İlk zamanlar öyle oluyor zamanla düzelir . Benimde ikinci sezeryan oldu. 14 gün önce benimde öyle
Fitifiti 3 yıl olacak düzelmedi kaldı keloid olmuş. 2. doğumum 3 ay önce oldu bu sefer belki düzgün olur dedim ama yok iğrenç bir dikiş izim var,üstelik vajinanın tam orta yerinden 🥴
Fitifiti Kbrdn Daha sezaryen olalı 11 gün olmuş ağrı olması normal. Zamanla geçecek tamamen endişe etmeyin.