Yasemen Kızlar merhaba ,bebeğim 3 buçuk aylık iki gündür kuru öksürük ve burun akıntısı var.Burnunu sürekli temizliyorum ,açıyorum haricinde ne yapabilirim dr götürmek istemiyorum şimdilik ama ilerler diye de korkuyorum sesi de değişti üstelik
NrYlmzTsr Yasemen neden goturmek istemiyorsunuz neyi bekliyorsunuz? Iyce kotu olsun cigerine insin diye mi bekliyeceksiniz? Bir an once doktora goturun.
belinaybeyza Yasemen canim bence gotur benim kizimda oyleydi doktora hemen goturdm Allahtan cigerlere inmemis daha dedi balgam sokucu ve oksuruk surubu verdi bide surekli burnunu acik tut Allah korusun bebislerimizi ortalikta salgin var