Damla1papatya 10 aylık oldu hala diş yok belirtisi de yok doktor bir yaşına kadar çıkmazsa o zaman bakarız dedi canım sıkılıyor böyle olan var mı
vilnius Damla1papatya doktorunuz neden öyle dedi ki. Dişin geç çıkması bi olumsuzluk değil. Bizim ilk dişimizi doğum gününden sonraki hafta çıkmıştı. Şuan 14 aylığız 4 tane dişimiz var
Eylul2009 Damla1papatya daha dün bu konu ile ilgili doktorumuz ile görüştük 13. Aya kadar diş çıkmayabilir 13. Ayda çıkabilir yani endişenlenmenize gerek yok bu çok normal dedi
Serra19 Damla1papatya benim kızımda aynı oldu hiç merak etme çıkıyo bitanesi çıkınca hepsi ard ardına çıktı zaten hiç canını sıkma
Pelusunannesi Bizimde 10 aylıktı ne kadar geç o kadar iyi merak etmeyin daha sağlam olur derler. D vitamini düzenli kullanıyor mu ? birde biz doktor tavsiyesiyle Tetagile başlamıştık doğal toz ağza dökülüyor diş için . Doktorunuza sorarak başlayabilirsiniz