Alazcns ısmı olan hastanelere onune gelen doktoru almıyorlar sızın gıttıgınız doktorlar gıbı :) doktorumuz kesınlıkle onermıyor zaten formul mamalar sısırdıgı ıcın bırde ek gıdada kullanılması cocugun hala devam sutune bagımlı kalmasını yıyeceklerın tadını alamadıgını soyluyor keske sızde bıraz cocugunuza onem versenızde onunuze gelen doktora gıtmesenız 🤦🏼♀️