Deletedmom_52 Omerinannesi06 benim oğlumda öyleydi ☺️ İlk başta geri geri emekliyordu etrafımda gördügüm bebeklerin cogu öyle bence normal. Sonradan 8 aylıkken normal ileri doğru emeklemeye başladı
Sblsrgnsn Omerinannesi06 evet cok normal emeklemenin baslangici 1 aya kalmadan ileri dogrud da baslar arada yuzustu yattiginda ayaklarini destekleyin ileri gitmesi icin yavas yavas one dogru atar kendini ama cok zorlamayin zamanla ileri dogru yavasca baslar emeklemeye 😊
Fun Omerinannesi06 çok normal. Hem ilk geri geri emekleyen bebekler çabuk yürür derler 😀 emekleme işini çözdüğü an ileri ileri gider merak etme