Merhaba arkadaşlar hamileliğimin son ayında genital bölgemde bir tane siğil oluşmuştu şimdi her yerine yayılmış vaziyette ve iç taraflarında siyah siyah benek gibi et benleri var kadın doğuma randevu aldım ama korkuyorum kötü birşeyse özellikle HPV virüsü mü kaptım acaba diye 😔 yaşayanlarınız varmı bu durumu