Annelerim merhaba, oğlum 4 ay 21 günlük mama ile besleniyor kilo sorunumuz vardı 4. Ayda kilo alımı 255 gramdı mama arttırımı yaptık bugün tekrar kontrole gittik sadece 95 gram almış 😔 doktorumuz ek gıdaya başlayalım yavaş yavaş dedi yoğurt elma armut muz kabak verebilirsin dedi. 3 gün kuralıyla vericem su vermem gerekiyor mu? Çatalla mı ezmeliyim yoksa blenderdan mı geçirmeliyim mama ile açmam gerekiyormu ilk başta yoksa direk mi vermeliyim bir yanadan çok heyecanlıyım ama bir yandan bir telaş sardı neyi nasıl yapıcam kafam allak bullak 😔