Kızlar İnstagram anneleri veya sosyal medyadaki yazıları okudukça o kadar pimpirikli oldum ki bu konuda kafayı yemek üzereydim . Burda da okuyorum TV açmıyorum , tv izleyen bebek otizm oluyor gibi birsürü konuşma . Ben izletmedim diyemiyorum oğluma tek bakıyorum Eşim gece geç geliyor . Hergün izletmedim tabikide haftada 2-3 gün kısa süreli reklam veya kırmızı balık gibi şarkılar sadece ama bende bir gerilme aha tv izledi otizm olacak ben nasıl anneyim şöyle böyle . Doktoruma sordum bugün 1 yaş kontrolü vardı çizgi film izleyebilir mi dedim ve otizm konusundaki endişemi dile getirdim . Oda otizm sonradan olan birşey değil genellikle doğuştan olur ve genetiktir dedi . Eğer otizm ise bebek tv izlemek sadece tetikler dedi onu otizm yapmaz dedi ve günde yarım saat çizgi film , eğitici şarkılar izleyebilir çünkü teknoloji çağındayız dedi . İzletmesem tabikide olur ama Tekim işte yardım edecek kimsem yok bende insanım tuvalate gitmem gerek ,evimi süpürmem gerek , yemek yapmam gerek vs. Biraz da olsa içim rahatladı…