Tospikm herkesin yaşam standartlarına alışkanlıklarına göre değişmeli bence 1. Ye zor bakıyorsa 2 . İçin beklemeli ama ben hepsine yeterim derse ne zaman isterse yapar şuan benim bir çocuğum var 3 aylık daha en az 2 yıl düşünmüyorum hem kendim için hemde çocuğumla doya doya vakit geçirmek için bide 2. Yapsam şu pandemi de bize çok zor olur tabi alllah çocuğun rızkını veriyor benim çocuk olduktan sonra allah’a şükür evimize bereket geldi 😄😄 ama gene de birini birinden ayırmak bişeylerini eksik etmek istemem o yüzden en az 2 yıl yapmamayı düşünüyorum olursa başım gözüm üstüne ikisini de aynı derece de sever ikisine de aynı imkanları sağlamak için elimden geleni yaparım 😄😄