Selamun aleyküm kızlar 😍 kızçem 15 aylık 2.ye hamileyim kontrolüm vardı bugün 12 haftalık olduk doktorum kesin olmamakla birlikte yapısını kıza çok benzettim dedi. Eve gelince kızımın usg kagıtlarıyla karşılaştırdım tıpa tıp aynısı duruşu görüntüsü vs kesin değil dedi ama ben hissettim galiba 2. Kez kız annesi oluyorum 😌 benimde bir ablam var aramızda da çok yaş farkı yok ve çok iyi anlaşırız en iyi arkadaşımdır kızım adına çok mutlu oldum gerçekten 🤗 ben bu devirdeki en güvenli arkadaşın kardeş olduğunu düşünüyorum 🌺 hayırla sağlıkla gelsin miniğim 🐥