gizemylmz fazlasıyla gördüm. Normalde her öğünden sonra 4-5 defa kusardı kızım. Şimdi 1 günde hiç kusmadığı bile oluyor. Ya da 1-2 defa kusuyor. Ben iyileşti heralde diye düşündüm, kestim thickener ı geçen ay. Çocuğun içi dışına çıktı kusmaktan. Meğer thickener sayesinde kusmuyormuş.