Canim ben overpolik kis hastasiyim ilac kullanarak hasta oluyorum ikici kizima hamile oldugumu bilmiyordum ilac kullandim ve kanamam leke leke oluyordu hasta olmadim doktora gidince 2 aylik oldugunu ogrendim bana igne ve progeston ve tablet verdi dusuk tehlikem vardi cok sukur bisey olmadi moralini yuksek tut yeter allah yardimcin olsun dinlen hersey nasip bebegini saglikla kucagina al canim benim