dehsetulvahset Ben ilac kullanacagum aksama bebegimi bi sure emziremeyecegim o yuzden simdiden sagip dolaba koyuyorum ama ne kadar durabilir bugun sagdigimi yarin icirsem sorun olur mu kizlar buzlukta degil ama normal dolapta
Sedaahmet dehsetulvahset buzlukta 3 ay, dolabın alt bölümünde 3 gün, dışarıda 3 saat diye biliyorum ben.
Sevdamavi Mom0982 uzman videolar izledim canım ben kendim koymadım altı ayı.ceyda düvenci uzmanla video çekmiş 6 ay dedi kadın