Alyahiram Yaaa şimdi moda oldu bu kolik bebekler de heeee benim de kızım 3 ay 11 günlük oda kolik o saat geldiğin de kızımı hiç bir şey susturmuyor gözleri şişiyor çok dua ediyorum ALLAH ım kızıma ve tüm bebeklerimize şifalar şefaatler versin inşallah 🙏
Neslihan1903 Alyahiram amin kardeşim inşallah çok üzülüyorum kıvranmasana rabbim hepsine sağlık sıhhat versin 🤗
2015 Neslihan1903 damlar ilk kızım da fayda bile etmiyor du ve başka rahatsız li gi vardı hem kolik hem hasta öyle çektim ikinci kızım da damla lar belirli süre rahatlattı kucakta ve beyaz gürültü y le rahatladı şimdi de onlara alıştı