Uysal_ Berilece01 bez çok dolduğunda patlıyor içinden çıkıyor canım o kiristal toz şeker gibi bişey besi değiştir veya sık sık aç 🌹
Esraa- Bezden kaynaklı canım bende korkmştum ilk gördüğümde. Yanılmıoyasam bim beziydi. Zaten ilk defa kullnmştım.
Mirza_esra25 Berilece01 canım krıstaller beyaz şeffaf mı yoksa sarımsı gibi mş bnm de bebeğim de vardı doktoruna sordum eğer şeffaf ise sorun yok dedi bezden kaynaklıdır dedi sarımsıysa sıkıntı vardır bizim şeffaf di.
Mirza_esra25 Berilece01 o zmn sıkıntı yoktur inşallah bezden kaynaklıdır siz yinede hastaneye gittiğinizde fkn sorarsınız doktorunuza😘