Bende pandemiden bi kaç ay önce planlayarak hamile kalmıştım.Ama şuan düşünüyorum pandemi döneminde çocuk yapar mıydım? Cevabım hayır. Çoğu arkadaşımız pandemi döneminde evden çalışmayı fırsat bilerek çocuk yaptılar. Ama ben kesinlikle yapmazdım. Bebeğim olduğu için çok şanslıyım rabbim onu bana verdi o ayrı bir mevzu ama bu ortamda bu şartlarda kısıtlı zamanlarda onu ve kendimi hiç strese sokmak istemezdim önümüzü göremeden. Hamilelik döneminde doktor kontrollerine giderken stres yaşadık doğumda aynı şekilde stresli geçti eşimi doğuma almadılar vs. Bebeğimizi görmeye kimse gelemedi. Anneanne,
babanne şehir dışında geldiğinde bile korkarak veriyorum ellerine acaba bişey var mı diye. Bunları yaşamamak , bebeğimi doyasıya gezdirerek eğlendirerek büyütmek için çocuk yapmayı biraz ertelerdim. Hep konuşuyoruz eski zamanda olsak daha farklı olurdu şunları şunları yapardık diye. Tek iyi yanı hamilelik dönemini evde geçirmek ve daha sonrasında işe dönüşte iznini uzatabilmek oldu.