Vanilya Hangi modelini aldın canım? Benim kızım Viccoda 21 numara giyiyor, 21 aylık. Hala parmakları tam uca değmiyor. Puma’da 22 giyiyor mesela. Vicco kalıpları biraz büyük oluyor.
Yeni yürüyen olduğu için ayakkabının bilekten kavraması önemli. Eğer kavramıyorsa değiştir derim☺️