selamm 1.5 aylık kızım var geceleri 1 gibi 90 cc mama veriyorum linçleyecekler gelmesin (Doktorun gözetiminde veriyorum ) doğduğunda 1 hafta kuvözde kaldı kanında enfeksiyon çıkmıştı atlattı bi süre sonra idrar yolu enfeksiyonu başladı tedavi gördü ve daha sonra idrarında bakteri üremesi olduğunu öğrendik antibiyotik tedavisi görüyor şimdi ve sürekli zayıflıyor bu nedenle mama veriyorum şimdi konuya gelirsek kızım gece 1 de mama yiyor uyuyor kesintisiz olarak 4-5 gibi kalkar bazen de 7-8 gibi kalkıyor gündüz de hiç uyumaz 1 saat uyusa oh derim ama uyumuyor bu aralar gündüz de uyumaya başladı çok şükür gündüz 2-3 saat uyur gece 3-4 bazen 5 saat uyur uyku saatleri çok mu ? doktor mama verdiğinde uyandırma kendisi uyansın sen uyandırırsan ağlar susmaz uyumaz tekrar dedi ve öyle de yapıyorum kendisi kalkınca ağlamıyor gülüyor sizce çok mu ?