Domdom Ozlemtgrlll kızımı bebelac goldla büyüttüm çok memnundum kilo aldırıyor iştah açıyor resmen inşallah sizde memnun kalırsınız 🌺
Fulyaalinmina Ozlemtgrlll bende denedim memnundum ama benim kızım çok kusuyor balık gibi kokuyor kokusu ağır ama severek içti
Fulyaalinmina Ozlemtgrlll mama dan kusmuyordu genel olarak reflüsu var onu da söyleyim bebekler severek içiyor gaz falanda yapmadı kullandığım sürede
Miyonunannesi Ben dogdugundan beri hipp kullanıyodum 2 numarası alerji yaptı doltorumuz bebelac gold önerdi suan iyi içiyo sevdi
Fulyaalinmina Miyonunannesi bizde 2 numaraya gecicez nasıl alerji yaptı ne şekilde oldu korktum simdi
Echche Bebelac gold kullandım bende memnun kalmıştım. En son hiçbir yerde yoktu bulunmuyordu. Insallah sorun çözülmüstur. Bulamazsan baby goat denedim o da güzeldi. Similac da cok öneren var
Miyonunannesi Fulyaalinmina canın ılk basta hiç kusması yokken sureklı kusar oldu sonra yanakları cıddı anlamda kıp kırmızı oluyo alısma surecı dedık bekledım ama yok gittikce arttı en son kakası seslı mukuslu ve cok acık renk olmaya basladı kireç rengine döndü neredeyse
Yigitinannesi34 Ben sma kullaniyodum kakasini asla yapamiyordu bebelac golda geçtim resmen her gun 1 2 kere yapıyor kilosuda iyi severekte yiyor