4 ay 5 günlük bebeğim var. Uykular bizim için hep sorundu. Yenidoğanken bile benim uyandırıp emzirmeme gerek kalmıyordu kendi kendine uyanırdı saatte bir. Çokda gazlı bir bebekti neyseki artık azaldı. Tam olarak ne zaman oldu nasıl olduysa bu cocuk hep ayakta sallanmaya alıştı. Kayınvalidemde alıştırdı aslında, oda ne yapsın caresizlikten. Ama öyle normal bir sallanmada değil çok hızlı ve bi ritmi var ritmi biraz şaşsın hemen ağlar uyumaz. Her geçen gün uyuma süresi uzuyor,zorluğu artıyor. Artık dayanamıyorum. Meme reddi olmasa keşke memede uyusa. Memede uyumadan çoğu kişi şikayetçi ama ben memede uyusa bayram edicem. Gerekirse yanında yatarım meme agzında hiç kımıldamam yeterki uyusun diyorum. Ben ne yapsamda ayakta sallanmayı bıraksa memede uyusa. Öneri bekliyorum :/