Ikramasal valla canım bizim ki mama yiyor diye 5.ayında başladım ben çoğu şeyimiz erken başladı bizim dişlerimiz falan 10 aylığız 8.dişi çıkıyor artık öğrendi herşeyi yeyip çiğniyor mevsimine göre meyve aldıkm sebze aldım püreler yaptım 3 gün kuralıda uygulamadım satın küçük püre kavanozlarına yapıp yedirdim yoğurtta öyle hergün 1 muz yer ayriyeten artık biz ne yersek onu yiyor maşallah hiç kabızda olmadı biraz bünye ile alakalı ama yemekleri hep zeytin yağıyla yapıyrm suan gece bir kere Mama yiyor onuda zorla ben kendime göre böyle yaptım sen yine doktorun dediğini dinle