Sabah 6.5 gibi uyandı bebeğim emzirdim uyudu sonra saat 9.5 gibi uyandı memeye tuttum yok tutmuyor ağlıyor kaldırıyorum susuyor dedim acaba süt mü yok sağayim bir dedim iki memeden 30 ml çıktı hiç yok neredeyse tok herhalde öyle böyle uyuduk. Saat 12 de uyandı memeyi tutuyor başlıyor ağlamaya acaba sütüm mü kesiliyor. Mama verdim anında sustu. Bu arada 2 ay 20 günlük sadece geceleri mama veriyordum süt yetiyordu bugün ne olduysa böyle