3MelekAnnesi3 Kızlar Bi ara Bi laf cıkmıstı da korkuyorum alısveris yapmaya kısa sür içinde alısveris yapan magdur olmayan veya olan varsa söyler mi
SAREyvz 3MelekAnnesi3 ben kaç kere yaptım hiç bir sıkıntı yaşamadım canım sadece toplu alımlarda bölük bölük gönderiyorlar.
Elifdurununannesi 3MelekAnnesi3 ben hep alırım cok seyde sipariş verdim İnternetten sorunsuz gelmiştir cok memnunum
Ertugrulhilal 3MelekAnnesi3 ben yıllardır yapıyorum şükür bi sorun çıkmadı 1 yıldırda düzenli olarak ebebekden sipariş veriorum sadece çok alısveris yaparsan tek seferde değill parca parca gelebilio
Serapp__ 3MelekAnnesi3 Ne lafı ben hep yaparım bir sıkıntı yaşamadım. Tek sıkıntı birden fazla ürün aldığın da kargoyu Tek tek farklı kargo firmalar ile yolluyorlar
benimdunyam21 3MelekAnnesi3 bende düzenli olarak alışveriş yapıyorum bi sorun yaşamadım.Tek sorunu geç saatte bile kargoyu getirmeleri 😄 Dün kargomu saat 22:00da getirdiler
Dmt-01 3MelekAnnesi3 en son şubat indiriminde yapmıştım alışveriş bi sıkıntı yaşamadım ara ara yaparım yani sıkıntı yaşamadım hiç
Elizankus 3MelekAnnesi3 defalarca yaptım sıkıntı yaşamadım beğenmediğim bişeyi gidip mağazadan iade yada değişim yaptım yani bi sıkıntı olmadı
ikizlerinannesi2985 3MelekAnnesi3 ben sürekli yapıyorum. Hiç sorun yaşamadım. Bazen 3-4 parça aldığınızda aynı anda kargolamıyorlar, posta posta geliyor, korkmayın😀 ben en başta aha kandırdılar beni diye müşteri hizmetlerine çatmıştım da 🙈
Tugceata Ben sürekli alırım çokta hızlı gelir. Sadece bir kere 2 ayrı kargoya bölmüşlerdi ayrı günlerde geldi sanırım tek mağazada yoktu hepsi.