Miyauw evet sessiz kalın ilgilenmeyin odadan çıkarmayın ışık açmayın diyorlar, inanın 1.5 aydır ayaktayız geceleri. Saatlerce uyutmaya çalıştım mola verdim oynasın diye bıraktığım da oldu geri uyku moduna geçtik yine uyumadı. Çok ağlıyor kendi kendine bırakınca uyuması için ben de dayanamıyorum bi noktadan sonr tekrar alıyorum yatağından.