Eylul06 Tam regl günü yapmıştım negatif cıktı 4 gün geçti olmadım daha bir daha test yapmalıyım insalah hamile degilim dir 🙏🙏
yeymnmmm0 Eylul06 ben 4 gun gecince yaptim hamile oldugum halde negatif cikti. simdi yine adetim gecikti ama 10 gunden asagi test yapmam artik
Eylul06 yeymnmmm0 bende bekleyeyim o zaman canım aslında regl 10 gün kala az kanamam oldu regl sandım korkuyorum insalah tutunma kanaması degildir