Meraba kızlar bebeğim 4 aylık yaklaşık 1 aydır ishal aşırı sık kaka yapıyor. Ve köpüklü bazende su gibi. Gece 2-3 kez gündüzde 6-7 kez kaka yapıyor. Sizce neden olabilir doktora götürmem gerekli mi. Alerjiden olabileceği aklıma geliyor ama sizce? Başına gelen var mı