Merhaba hanımlar bebeğim 42 günlük bezin iç lastiği bacağını kesmiş sanırım tan o noktada beyaz irinli baloncuklar çıktı daha önce yaşayan var mı acaba bezin numarasını büyüttüm o bölgeye pişik kremi sürüyorum bilgisi olan varsa yardımcı olursa Sevinirim