ikiz bebeklerim var ne yaptıysam emziremedim. Oğlum yine emdi ama kızım ememedi çenesi güçsüz olduğu için. Mama kullanıyorum artık. Kendimi çok kötü hissediyorum her gün ağlıyorum bebeklerime yetemedim diye. benim gibi olan var mı ? Sanırım biraz rahatlamaya ihtiyacım var