Kızlar ben sogara kulanıyofum hamılelımde 3 ayında haftada bır tane içiyorum 3. Aydan snra bıraktım cok canım istedi ama içmedim kendime dedim dogumdan sonra arada içicem diye ama süte bulaşıyormuş doğrumu aşırı canım istiyo beynime girmiş bulunmakta sıgara 🙈😒