Deletedmom27337 Selam anneler :)) Sezaryen sonrası ne zaman korse kullanmaya başladınız? Bnm doktorum korse kullanmayı tavsiye etmiyormuş 🙄 ama bu göbekte başka türlü gitmez diye düşünüyorum 😂 o yüzden sizlere sorayım dedim :)
[silindi] Deletedmom27337 benim doktorumda önermedi.Ben diyetle kurtuldum bayağı.Şimdi de spora başlayacağım.
Esmakyt Deletedmom27337 hemen kullandm eve gelir gelmez iyikide kullanmisim ne gobek sarkmasi oldu nede dikislermde sorun yasadm
kaymakliekmekkadayifi Deletedmom27337 ben dogumdan sonra 20. Gunde kontrole gittim doktorum hersey güzel dedi korse kullanimini sordum senin acindan sikinti yok organlar vs yerini almis rahmin toparlanmis bu yuzden kullanabilirsin dedi. Ben yine 40im ciksin diye bekledim. 3 gun sonra kirk cikiyor ve owli korse kullanımına başlayacağım. Yedigime ictigime pek dikkat etmiyorum ama hamilelik oncesi kilodan 2 kilo daha azim su an. O yuzden biraz daha dikkat edersem korse yardimiyla idare eder duruma gelir diye düşünüyorum .
Echche Deletedmom27337 korseyle olacak is degil o boşuna kendine eziyet etme 😀 alti karni çalıştıran spor hareketleri yapmadan gitmiyor
Simiyy Benimkide geçen gün ilk 20 gün kullan sonra kasların tembelleşir o göbek her türlü yine sarkar dedi. Yamuna alcaktım dedim 20 gün için gerek yok
Deletedmom27337 [silindi] bnm genelik önceside vardı diyetler sporlar pilatesler hiç işe yaramamıştı bu hiç gitmez diye düşünüyorum 🙄
[silindi] Deletedmom27337 öyle düşünürseniz gitmez onun püf noktası var 🤣 nasıl egzersizler yapıyordunuz mesela? Söylerseniz durumu hemen değerlendireyim
Deletedmom27337 [silindi] pilates kursuna gidiyordum mekik falan çektiriyordu hoca ama fayda etmedi 🙈
[silindi] Deletedmom27337 mekikle olacak iş değil size tavsiyem nabzı yükselten hıtt ve cardio egzersizleri.Eğer uygularsanız sonucu göreceksiniz.Ben erimez asla denen basen bölgemi bu sayede erittim.Yıllarca spor salonlarında yanlış egzersizlerle zaman harcamışım🤣
Sinem91 Benim doktorum direk kullanabilirsin demişti doğumdan çıktığımda. Cırt cırtlı taktım kısa bir süre ama yaz sıcağında rahat edemedim. 🥰 Bence sıkı bir tayt giymek en iyisi. Daha rahat oluyor. En azından ben öyle daha rahat ettim. 🥰
[silindi] Deletedmom27337 benim doktorum 40 gün bekle demişti.Biraz daha iyileşin ki rahat yaparsınız.Hatta size Ergin kırbaç öneriyorum takibe alırsanız neyi yıllardır yanlış yaptığımızı çok güzel anlatıyor.YouTube kanalında çok güzel karın eriten egzersizlerde var 🦄
Deletedmom27337 kaymakliekmekkadayifi maşallah 😍 o zmn bnde 40 ıkı bekleyim ne olur ne olmaz. Teşekkğr ederim 💕
614408eoa Deletedmom27337 bacım köbek vuctla alakalı korse flan asla cözm degl bn hic korse takmadım aynı doktorm da bunları söyledi Ama göbegn varsa 6. Ayn dan sonra egzersizlere basla baska cözm yok