Biz Kartal, Hürriyet Mahallesinde oturuyoruz. 2 yildir evliyiz. E5 in üst tarafinda kaliyor, güzel sakin seviyorum ben evin muhitini de mutfağim çok küçük.. Kimsemiz yok.. Nasip olursa biz de taşinma planliyoruz eşimin iş durumuna göre bakalim, Hayirlisi 🙏