Kbraras Bize doktorumuz kesinlikle kaşık mama kavanoz mama paketli bebe bisküvisi vs vs önermedi 5,5 aylık ek gıdaya yeni başladık. En doğalının dahi içinde raf ömrünü korumak için katkı maddeleri olduğunu hiç gerek olmadığını söyledi 🤷🏼♀️ Ama veren de çok anne var ben verememeyi tercih ettim..