Bu sabah afedersiniz bebegim kendimi ıslatmış üstünü degistirim dedim degistirdim bi aglama tuttu bi agliyo bi agliyo o agladikca ben telas yapyorum bi yerlerini incitmekten korkuyorum ilk bebegim bi de en onemlisi de kaynanam gil bebegimin 40 i cikana kadar burda kalacaklar bu sefer de onlar diyor sen oglanin bi yerini incittin o yuzden agliyor ben sanki bebegimi incitmekten zevk aliyorum nasil bi dusunce bu aklim almiyor bi sefer de diyo oglum bi eve gelsin soylicem karin oglanin bi yerlerini incitmis durmuyor agliyor diye benim durumumda olanlar gercekten moralim cok bozuk ya gercekten bi yerlerini incitmissem dayanamam ki ben😪😪