Ceren255 doktor bana bes dakika emme normal sağlıklı bi bebek zaten o kadar emer demişti benim de kızım öyle beş dakika duruyor sonra oynuyor ağlaya ağlaya .. ama ilk zamanlar bizde de o evre vardı durduk yere ağlama krizleri annem o zamanlar bu çocuğun atakları geliyor o anlarda ilgilen sakinleştir falan derdi tabi bizim ilk olunca bilemiyoruz Allah’tan annem vardı kucağına alırdı dizine ters koyardı konusurdu falan sakinleştirirdi .. calpol falan ver arada öyle olduğunda