Oğlum 15 aylık yastıksız çok rahat gözüküyor 😊 ama uzmanlar 1 yaşından sonra yavaş yavaş çok ince yastık kullanımına başlayın diyor bi kaç kere denedim içime sinmedi oğlum uyurken çok dönüyor bir de koyduğum yerde bulamıyorum yastığa geçiş süreci nasıl olacak siz neler yaptınız drumuzu yazın göreceğiz ama çok merak ediyorum