1.5 aylık bebeğim kucağa alındığında ya da beşiğinde dokunduğumuz asla temas etmek istemiyor kendini sıkarak kızarıp sinirleniyor ısrarla başını göğsüme yatırıp uyutmak istediğimde de sinirlenip ağlamaya başlıyo bunu sadece bana değil babaya ve ananeye falan herkese aynı tepkide.. doğduğundan beri gaz çıkarırken bile başını yaslamak istemiyor, bu yüzden emmeyi bile kabul ettiremedik, silikon göğüs ucu da kullansam emziremedim hep itti kendini. Doktor gelişiminin iyi olduğunu söyledi. Seslere tepki veriyo göz kontağı kuruyo, tanıdık seslere gülüyor. Bu durumu nasıl aşabilirim.böyle durum yaşayan varmı?