mihrosum Arkadaşlar Adana da yasıyorum. Normalde 1.7 togluk uyku tulumu kullanıyordum ama artık oda sıcak olmaya basladı. Bana yaz ıcın alacagım Birr uyku tulumu onerır misiniz. Hangı marka nerden aldınız?
Hepoyleolurzaten mihrosum bende Adanada yaşıyorum kış boyu tereddüt ettim almadım siz ne guzel kullanmışsınız yaz için bekleyeyim bende burada bakalım 🙂
Bebekfirarda mihrosum Bende bekliyorum artık evler çok sıcak oluyor yazlık uyku tulumu araştırmasındaydım bende
mihrosum Hepoyleolurzaten ay canım benim kız asla ustunu orttrmez evimde dogalgaz var ama yine de ustunu ortmesı sart. Cok memnunum tabsıye ederim seneye mutlaka al
Fatosemir mihrosum https://instagram.com/elauykutulumlari?igshid=c23vq3kb9mi7 ben buradan almayı düşünüyorum. Her çeşit var. Yazın klimalı evlere özel de yapıyorlar bi bakın isterseniz
Bgmbgmbgm mihrosum hepsiburadadan almıştım. Momeasy uyku yeleği diye geçiyor. Müslin kumaştan. Geçen yaz kullandım