busrasilra14 Haisos2525 gobegi dustugunden beri 2 gunde bir yaptiriyorum canım ama yaz geliyor biraz dahs havalar isinsin hergun yaptircam
Aysenurkk 3 ay boyunca her gün yaptırdım ama şimdi iki günde bire düşürdüm. Sıcaklar başlayınca yine her gün yaptırırım herhalde
sedasnglr93 Haisos2525 bir gün durup bir gün yıkıyorum daha bugün bir aylık olduk ama çok ağlıyor küvet filesi falan var ama çok ağlıyor 20 günlükken kendim yıkmaya başladım valla elim ayağıma dolaşıyor o ağladıkça kıpkırmızı oluyor nede böyle oluyor anlamıyorum