Annekuzusuuu Ben de köy öğretmeniyim. Oğlum 4 aylıkken oldum aşımı. Bi çok doktora sordum. Hastalığın oluşturacağı yıkımın daha ağır sonuçlar doğuracağını. Aşının daha güvenli olduğunu söylediler. Hem bendeki antikor bebeğe de geçeceği için onu da hastalığa karşı dirençli olmasını sağlayacakmış. Kafam çok karışıktı benimde. Çocuk doktoru bi hekim arkadaşım kızı 3 aylıkken yaptırdı. Aşı içindeki zararlı bileşenler anne sütüne çok az miktarda geçiyormuş o da bebek tarafından vücuda karışmadan atılıyormuş. Aşı için bunlar hep öngörü. Daha önceki inaktif aşıların emziren anne için güvenilir olduğundan sinovak aşılısında da bi sorun olmayacağını söylüyor doktorlar. Yine de son karar sizin tabi ki. Biraz dağınık yazdım sanırım. Oğlum durmuyor ancak bu kadar yazabildim 😊