Canım insan bu hem düşünce hemde kişinin sağlık ve fiziki durumuna göre alması gereken bir karar. Dinimiz ruhsatini vermiş ama tutmada dememiş. Benim bebeğim 5 aylık niyetim denemek. Bir iki gün bakacağım. İftar sahur arası bol sıvı şu hoşaf çay vs tüketeceğim. Eğer sütümü etkilemezse devam edip tutacağım inşallah. He baktım etkiliyor veya beni halsiz bırakıyor bebeğime bakmam zorlaşıyor vs ruhsatımı kullanıp tutmacağim😊 birde sütüm gider mi gitti mi vs die düsünmeyin ben düşüncenin çok çok etkisine inanıyorum.asil Öyle dedikce süt azalıyor. Ben insalah sütüm azalmadan tutacağım 🤲😊 ama bol bol sıvı çok çok önemli